Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Börjar om med blogg

Av Kerstin - 27 oktober 2011 11:42

Hej alla

Nu ska jag göra ett nytt försök att börja skriva blogg...

Idag är det torsdag den 27/10...

Anna ska komma på besök och stanna tills i morgon, det ska bli kul...

I morgon ska jag åka till Kiruna, för mitt älskade barnbarn (Pontus) fyller ju 10 år på söndag...


Nu ska jag fixa lite här innan det är dags för lunch, men återkommer mera ikväll så får vi se vad denna dag bjöd på...:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 2 november 2011 15:24

Hej allesammans..   Nu har jag varit i Kiruna sen i fredags... Det har varit många roliga dagar... Idag fick jag tom gå och få massage, och det känns skönt så här i efterhand.. Tack Jenny & Jocke... Pontus har fyllt 10 år, så nu är han stora ...

Av Kerstin - 21 januari 2011 08:47

Hej, ja här var det länge sen jag skrev nåt... Har nog hunnit hända mycket sen senast... Julen var väldigt fin och kul... TOmten kom till slut, och det var ju bra, för det fanns en som längtade efter tomten.. Nyår var väl oxå ganska så bra.. Ja...

Av Kerstin - 13 november 2010 19:33

Ja nu är det länge sen jag skrev här igen.. Vi var ju på Elsas & Lunas dop den 23 oktoder i glommersträsks kyrka.. Dom var så fina dom små töserna.. Sen åkte jag med Jenny, Jocke & Pontus hem till Kiruna.. Skulle ju vara där en vecka, för det var...

Av Kerstin - 7 oktober 2010 19:43

Idag var jag på röda korset och träffade min kompis där, jag fick en fin tunika av henne..Hon är så snäll..Sen åkte jag till Lasarettet och träffade Erland & Daniel där, det var jättekul att se dom och ungås en stund.. Hämtade Anna på skolan och då å...

Av Kerstin - 6 oktober 2010 16:09

Är i Piteå nu, kom hit i söndags... Skulle ha åkt hem för nån dag sen, men jag väntar på att det ska skrivas papper innan jag åker... Måndag var jag och träffade min kompis Anne-Louise på röda korset och det var jättetrevligt. Sen var jag hos anna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards