Alla inlägg under juni 2010

Hej

Av Kerstin - 15 juni 2010 22:23

Hej.

Idag har jag varit till Arvidsjaur en stund..Jag hade tid hos fotvården kl 10,00 så nu är jag sommarfin om fötterna iaf..:)

Sen åkte jag och hälsade på Anetty en stund..


Annars har det inte hänt så mycket här..

Har varit ute med mimmi och sparkat fotboll, hon tycker ju att det är så kul att hämta bollen...


Men nu är det kväll..

Godnatt & sov gott

Av Kerstin - 14 juni 2010 21:37

Har varit hos Anna idag..Vi åkte till Dollars, ÖB & Willys...

Sen for vi hem till Anna igen & jag färgade hennes hår...
Blev nog ganska bra iaf..=)


Sen åkte jag hem till Abborrträsk och började plocka undan och packa upp det jag har haft med mig när jag var i Kiruna.. Och tvättat lite kläder oxå..


Har ju varit där några dagar..Igår skjutsade ju Jenny & Jocke mig till Luleå, för dom skulle hämta valpen (jack) som dom hade köpt..Han var 9 veckor, men söt som bara den...


Ha en bra kväll..


Av Kerstin - 12 juni 2010 22:12

Hej alla..

Det var mycket länge sen jag skrev nånting här..

Men nu är det lördag och jag är i Kiruna..

Kom hit i onsdag för att vara med på pontus skolavslutning igår fredag..
Det var kul att se alla underbara finklädda barn som nu fått sommarlov..


Idag har vi varit på gruvtrollets lekland och där träffade jag en kompis till Jenny & Jocke...Hon hade med sig sina barn och dom lekte alla och hade så kul..'

Sen följde dom med oss hem till Jenny & Jocke..Vi åt middag och efterrätt..GOTT var det...=)

Det är nu kväll och dom har åkt hem till Gällivare och Pontus har lagt sig..
Jenny & Jocke är ute och håller på att byta en lampa i bilen..


I morgon åker vi till Luleå..

Jag ska vara med Pontus på Leos lekland, mendans Jenny & Jocke gör det dom ska...
Men då kommer nog min älskade dotter Anna och ska vara med mig och Pontus...
Sen när dom åker hem, fortsätter jag och Ana mot Piteå...


Ha en trevlig kväll..


Jag älskar er alla mina barn med familjer..

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards