Alla inlägg under januari 2010

Av Kerstin - 7 januari 2010 12:31

                                      Gott Nytt År.

Ja nu var det ett tag sen man skrev här igen..

Jag, Anna & katterna kom hit tisdagen före jul..Sen  dagen före julafton kom Jenny, Jocke & Pontus hit för att vi skulle fira julen tillsammans..

Det var en verkligen trevlig och fin jul.. Hoppas vi kan göra det en annan jul oxå..

julafton åkte Anna till Renvallen så det blev jag, jenny, jocke & pontus kvar och vi hade väldigt mysigt..Jag hade nog varit m7ycket snäll för jag fick kort på På Pontus, en spade att rensa kattlådan med & sist men inte minst en soda striemer.. Det har jag alltid önskat mig..Tack alla ni tre...

Juldagen åkte vi och hälsade på hos Janne & siv, sen på kvällen kom Åsa & Rolf hit så vi satt och fikade av allt gott som jenny hade bakat och tagit med sig..

Annandagen åkte jenny, jocke, annan & åsa på bio så jag och pontus var själva hemma..

Sen på söndag kom åsa hit och färgade håret på jag, jenny & anna och anna färgade på åsa.. Allt blev så bra och alla var nöjda.

Måndag åkte jag & anna till piteå..

Tisdag kom jenny, jocke & pontus till piteå..pontus åkte och träffade farmor ett par timmar på stan..Sen åkte anna med dom tillbaka till Abborrträsk..

Jag stannade hos Thomas ett par dagar..

Nyårafton var jag och Thomas bara hemma...

Nyårsdag åkte jag tillbaka hem och umgicks med dom andra...

På söndag åkte dom hem till Kiruna och det blev ganska tomt i huset när man varit tillsammans så många dagar, men kul har vi haft..

I onsdags skjutsade jag & thomas ner anna, åsa och katterna till piteå..

Så igår hämtade jag lilla Elvira och hon var hos mig hela dagen..Vi hade det mysigt och kul...

Idag städar jag & försöker hitta en påse med jennys kläder..


Ja nu har jag slutat leta för den här dagen, men fortsätter i morgon..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards