Alla inlägg under december 2009

Av Kerstin - 16 december 2009 15:12

Ja det var länge sen jag skrev här nu, men det har varit mycket att göra..

Först hjälpte jag Anna att flytta & städa ur den gamla lägenheten.. Det gick väl ganska bra..Sen åkte jag hem ett par dagar..

Var till fotvården & diabetessköterskan..

Jag har nu börjat med en ny insulin och det funkar ganska bra, men ibland får jag känningar och då är det för lågt..Men det skaväl ordna sig till slut oxå..

Nu har jag varit i Piteå igen i snart 2 veckor och hjälpt Thomas att  flyttaoch stäa ur hans gamla lägenhet..Men då var det tur att Anna och Ewa hjälpte till med städningen för annars hade det intre gått så pass bra,för jag var helt slut...

Förra veckan fick Anna tapetserat i sin lägenhet så katterna fick vara här hos mig och Thomas i 2 dagar...

Nu har hon fått nyttgolv och dom har varit här i 2 dagar igen, men nu deppar dom bara och vill hem till sin mamma.. Så ikväll får dom fara hem igen...


På Fredag åker jag hem och ska försöka laga lite mat och baka lite inför julen.. Jag ska vara hemma och Jenny, Jocke & Pontus kommer den 23/12 och ska vara under julen.. Anna ska ju oxå vara hos mig, men vet ju inte än vad det blir för henne själva julafton.


Hoppas det blir bra väder och inte allt för kallt..


Nog för denna gång..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards