Alla inlägg under oktober 2010

Av Kerstin - 7 oktober 2010 19:43

Idag var jag på röda korset och träffade min kompis där, jag fick en fin tunika av henne..Hon är så snäll..
Sen åkte jag till Lasarettet och träffade Erland & Daniel där, det var jättekul att se dom och ungås en stund..
Hämtade Anna på skolan och då åkte vi till Röda koreset, Anna hittade en lampa som hon köpte..

Har ätit middag och sen bara vilat..

Känner mig inte helt frisk, fryser och svettas om vartannat..

Ska försöka lägga mig tidigt ikväll..


Hoppas det gick bra för Åsa med bakningen..=)


Ha en bra kväll..
Kram

Av Kerstin - 6 oktober 2010 16:09

Är i Piteå nu, kom hit i söndags... Skulle ha åkt hem för nån dag sen, men jag väntar på att det ska skrivas papper innan jag åker...

Måndag var jag och träffade min kompis Anne-Louise på röda korset och det var jättetrevligt. Sen var jag hos anna på eftermiddagen.. Vi gjorde väl inte så mycket annat än att bara umgicks lite...Jag åkte även och grattade min bros dotter Nelly som fyllde 3 år i söndags.. Det var kul att träffa dom oxå...

Tisdag var jag oxå på röda korset med min kompis, sen åkte vi till reprisen i Öjebyn en sväng.. Var till moster Vivan på eftermiddagen och hälsade på tills Anna slutade skolan...
Idag har jag tagit det bara lugnt, var till Anna en sväng, vi åkte och handlade lite innan jag for tillbaka till Bergsviken..


Mycket mer lär det väl inte alls bli den här veckan...


Nu ska det inte bli så långt mellan gångerna jag ska skriva här hoppas jag iaf...

Kram

Av Kerstin - 1 oktober 2010 03:35

Hej, nu är det natt och jag kan inte sova som vanligt...

I måndags var jag tillläkaren på den årliga kontrollen...

Ja blodtrycket, och blodsockret har stigit.. Så jag fick insulin jag skulle ta på kvällen... Sen var det ju en massa annat skrot oxå...
Onsdag var jag tillbaka för att göra en skrapning...Det gick bättre än jag trodde.. Sen har jag fått pencilin för nå varbölder jag har...Nu är det bara hoppas att det blir bättre..

Har varit och hälsat på mina underbara små flickor och det är så kul...

Har ju även en jättefin sonhustru oxå...

I helgen ska Anna och thomas följa mig hem, jag och Anna ska baka och göra lite mat på lördag...

Thomas ska byta däck på saaben, för nu börjar det bli lite halkigt på morgonen..

Sen ska vi ha dop den 23 okt..Efter det förljer jag min underbara dotter och underbara måg och barnbarnet hem till Kiruna... Ska vara där en hel vecka...Sen ska Pontus följa mig hem sen...

Nä nu ska jag lägga mig och försöka vila lite mer i denna natt..


Ha det så bra////Kerstin

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards