Direktlänk till inlägg 13 november 2010

Lördag

Av Kerstin - 13 november 2010 19:33

Ja nu är det länge sen jag skrev här igen..

Vi var ju på Elsas & Lunas dop den 23 oktoder i glommersträsks kyrka.. Dom var så fina dom små töserna..

Sen åkte jag med Jenny, Jocke & Pontus hem till Kiruna.. Skulle ju vara där en vecka, för det var ju födelsedag för Pontus den 30 oktober.. Vi var och hade kalas på gruvtrollets lekland och där har ju barnen så roligt..

Träffade även leyla då hennes barn var med på kalaset.. En trevlig kvinna.. Hoppas det passar så hon kan komma hit och hälsa på nån gång...

Sen när jag åkte hem från Kiruna så följde Pontus med mig hem och skulle vara hos mig i en vecka när det var höstlov...

Vi kom till Luleå den 1 november, Anna & Thomas hämtade oss där.. Vi var i Piteå till tisdag, sen åkte vi till Abborrträsk.. På onsdag var vi till Arvidsjaur och kollade blodtrycket både jag & Pontus.. Sen hälsade vi på hos Tomas & Diana.. När vi åkte hem så följde Elvira med oss och på kvällen kom hennes pappa och hämtade henne...

Sen på fredag kom Jenny & Jocke och var här under helgen... När dom sen på söndagen åkte hem, så kom Thomas och katterna hit.. Thomas skulle jobba ett par dagar i Malå, men det blev hela veckan...

Nova & Dumbo ska bo hos mig nu ett tag för att se om deras Matte Anna är allergisk... Det går jättebra att ha dom här... Får väl se hu Anna känner sig när hon träffar dom kanske nästa helg...

Igårkväll var vi och tittade på när Arvidsjaur spelade hockey mot Lejonström.. Det slutade med att Lejonström vann med 6-5 efter några minuters förlängning.

Ja det var allt som hänt dom senaste veckorna..I morgon åker Thomas hem och då blir det bara jag och djuren kvar här...

Ska försöka att inte vänta så här länge med nästa blogg..

Kraaaaam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 2 november 2011 15:24

Hej allesammans..   Nu har jag varit i Kiruna sen i fredags... Det har varit många roliga dagar... Idag fick jag tom gå och få massage, och det känns skönt så här i efterhand.. Tack Jenny & Jocke... Pontus har fyllt 10 år, så nu är han stora ...

Av Kerstin - 27 oktober 2011 11:42

Hej alla Nu ska jag göra ett nytt försök att börja skriva blogg... Idag är det torsdag den 27/10... Anna ska komma på besök och stanna tills i morgon, det ska bli kul... I morgon ska jag åka till Kiruna, för mitt älskade barnbarn (Pontus) fyl...

Av Kerstin - 21 januari 2011 08:47

Hej, ja här var det länge sen jag skrev nåt... Har nog hunnit hända mycket sen senast... Julen var väldigt fin och kul... TOmten kom till slut, och det var ju bra, för det fanns en som längtade efter tomten.. Nyår var väl oxå ganska så bra.. Ja...

Av Kerstin - 7 oktober 2010 19:43

Idag var jag på röda korset och träffade min kompis där, jag fick en fin tunika av henne..Hon är så snäll..Sen åkte jag till Lasarettet och träffade Erland & Daniel där, det var jättekul att se dom och ungås en stund.. Hämtade Anna på skolan och då å...

Av Kerstin - 6 oktober 2010 16:09

Är i Piteå nu, kom hit i söndags... Skulle ha åkt hem för nån dag sen, men jag väntar på att det ska skrivas papper innan jag åker... Måndag var jag och träffade min kompis Anne-Louise på röda korset och det var jättetrevligt. Sen var jag hos anna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards